sobota, 10 października 2015

Na wstępie...

Witajcie.
Jak już powiedziałam (patrz na stronie "Oto ja :)") To opowiadanie oparte na komiksie Exitus Letalis. Jest to zupełnie odwrotna wersja pierwowzoru tego opowiadania.
Oliver nie jest w stanie zaakceptować faktu, że jego zaginiona siostra bliźniaczka, Olivia dalej żyje. Nawet wtedy, gdy przyjeżdża do niego. A przecież są identyczni.
Olivia nie tak wyobrażała sobie przyjazd do Niflheim. Nie takiego powitania ze strony brata oczekiwała.

Odsyłam do przeczytania komiksu. Jest to niezbędne do zrozumienia fabuły.
Przewidziana częstotliwość wstawiania wpisów to : co tydzień (mam nadzieję, że mi się tak uda)

Trzymajcie kciuki za tych dwoje powyżej, bo opowiadanie wciąż jest tworzone na bieżąco. Czekam też na wasze pomysły.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz